Veelgestelde vragen – Exposanten

Algemeen
Kijk eens op deze FAQ-pagina om te zien of je vraag ertussen staat, misschien vind je meteen een antwoord! Staat je vraag er niet bij? Je kunt mailen naar info-made-in-asia@easyfairs.com
- Neem een kijkje op deze FAQ-pagina, misschien vind je hier een antwoord.
- Als je vraag er niet bij staat, weet dan dat we het waarschijnlijk erg druk hebben en dat we zo snel mogelijk zullen reageren.
- Duurt het te lang of is het dringend? Mail naar info-made-in-asia@easyfairs.com en vermeld eventueel in het onderwerp dat de e-mail dringend is.
Algemene deelname
Via deze link kom je bij het contactformulier (https://www.made-in-asia.nl/nl/info/business-contact/). Vul alle informatie in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Dit is helaas niet mogelijk. We beginnen met de voorbereidingen van de volgende editie nadat er een beurs heeft plaatsgevonden.
Waarschijnlijk heb je je voorkeuren doorgegeven en sta je nu op onze wachtlijst. Zodra er een standplaats vrijkomt, nemen we contact op met de eerste op de lijst. Het kan even duren voordat we contact met je opnemen, maar we nemen contact met je op zodra er een plekje vrijkomt. Het is mogelijk dat we geen contact met je opnemen omdat er geen stand beschikbaar is.
Voor een goede inschatting van hoe je stand eruit ziet, kun je kijken naar de specificaties in Mijn Easyfairs of je kunt contact opnemen met je contactpersoon.
De tafels zijn 180 cm bij 80 cm en 80 cm hoog. Deze zijn niet automatisch inbegrepen bij je deelname.
Na de boeking van je stand heb je 7 dagen bedenktijd, daarna gelden de algemene voorwaarden (https://easyfairsassets.com/sites/112/2020/08/Algemene-Voorwaarden-Easyfairs-Nederland-BV_EN.pdf).
Voor alle vragen met betrekking tot je factuur kun je contact opnemen met debiteuren@easyfairs.com
Ja, dit is toegestaan. Je moet dit met je contactpersoon bespreken zodat we weten wat je wilt verkopen en om het betalingspercentage te bespreken.
Artist Alley deelname
Ja, dit is mogelijk. Je bent echter zelf verantwoordelijk voor het informeren van je contactpersoon, het bijwerken van de standnaam in Mijn Easyfairs, het onderling regelen van de betaling en het doorsturen van relevante e-mails.
Let op: PRIME tafels kunnen niet gedeeld worden en zijn bedoeld voor één artiest.
Als je een stand van 5 m2 hebt, dan zit daar standaard een tafel, twee stoelen en twee exposantenbandjes bij.
Voorbereidingen
Als de deadline is verstreken dan kun je niks meer bestellen. Wel is er de mogelijkheid om tijdens de opbouw extra meubilair te bestellen maar die voorraad is beperkt en je hebt dus geen zekerheid. Sommige dingen zoals elektra kunnen niet meer tijdens de opbouw worden bijbesteld en moet echt van tevoren besteld worden.
Denk bijvoorbeeld aan een deelname voor een Giveaway op onze socials, een item sponsoren voor de VIP tas of een nieuwsbericht op onze website. Vraag ons naar de mogelijkheden via info-made-in-asia@easyfairs.com
Dit kun je zien bij My Easyfairs (https://my.easyfairs.com/#/login). Hier kun je ook je eventuele bijbestellingen terug vinden.
Opbouwen
Deze informatie krijg je een paar weken voor de beurs. Zodra dit bekend is komt dit ook op My Easyfairs te staan.
Dit mag, mits er geen plakresten van tape of beschadigingen aan de stand wand komen. Eventuele beschadigingen worden in rekening gebracht.
De stand wanden zijn allemaal wit. Voor Artist Alley worden echter zwarte standpanelen gebruikt. Mocht je geïnteresseerd zijn in bedrukte standbouwplaten of een banner, dan kun je contact opnemen met info-made-in-asia@easyfairs.com
Exposantenpolsbandjes kunnen worden opgehaald bij de infostand tijdens de opbouw. Je ontvangt een envelop met de benodigde materialen.
Wij zijn beschikbaar op vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur. Je hebt deze polsbandjes nodig om op evenementdagen via de exposanteningang naar binnen te gaan.
Dit is helaas niet mogelijk. Om deel te nemen moet de factuur van tevoren zijn betaald.
Zodra de plattegrond definitief is, zullen we deze met je delen zodat je kan zien waar je stand is, deze kun je dan ook terugvinden in My Easyfairs. Tijdens de opbouw wordt er op de stands aangegeven welke stand nummer het is met de bedrijfsnaam van de exposant.
Mijn Easyfairs
Je kan inloggen op My Easyfairs via deze link. (https://my.easyfairs.com/#/login). Heb je problemen met inloggen op My Easyfairs? Neem dan contact op met exhibitoractivation@easyfairs.comHoe kan ik inloggen op My Easyfairs?
Op My Easyfairs kun je praktische informatie vinden van de beurs en het exposanten handboek met alle informatie die je nodig hebt voorafgaand aan het event (zodra deze beschikbaar is). Ook heb je via My Easyfairs toegang tot de HMIA webshop waar je bestellingen kan doen voor je stand, denk bijvoorbeeld aan elektriciteit, extra tafels/stoelen of een lunchpakket voor tijdens de beurs.
Dit kan via de webshop in My Easyfairs, hier kun je komen via onderstaande link:
https://my.easyfairs.com/#/login
EasyGo
In het EasyGo pakket zitten de administratiekosten en je online marketing pakket. Dit houdt in dat je een mini website krijgt op onze HMIA website. Hier kun je je logo, bedrijfsnaam, je stand nummer vinden en additionele informatie uploaden. Zo kunnen onze bezoekers voor, tijdens en na het event zien wat je te bieden hebt. Ze kunnen zo ook op een makkelijke manier contact met jou opnemen.
Dit kan via MyEasyfairs (https://my.easyfairs.com/#/login). De informatie die je hier invult komt automatisch op onze website terecht. Het EasyGo pakket zit standaard bij elke stand deelname.